Jak zapewnić pięciogwiazdkowy poziom obsługi na każdym etapie kontaktu z Klientem?

Śniadanie w chmurze dla branży hotelarskiej

 

13 marca 2019, godz. 9:00

Hotel Andel’s – ul. Pawia 3, 31-154 Kraków

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Jak odbierać wszystkie połączenia na recepcji?
   >  Jak skutecznie pozyskiwać rezerwacje ze strony www?
   >  Zwiększ efektywność skracając czas przyjęcia rezerwacji.
 

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

    >  Jak poprawić wydajności pracowników recepcji?
   >  Pełna historia kontaktu niezależnie od kanału, którym Klient do nas trafił.
   >  Case Study hotelu Bania.

 

Prowadzący: Jacek Piątkowski

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej

Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu klienta korporacyjnego. Wieloletnie doświadczenie w najbardziej złożonych projektach wdrożeniowych. Od 10 lat związany z Focus Telecom Polska.

Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl