Praktyczny Warsztat Technologiczny:
Nowoczesne strategie pozyskania i obsługi Klienta

Śniadanie w Chmurze

 

12 lutego 2019, godz. 9:00

Hotel Andel’s – ul. Pawia 3, 31-154 Kraków

 

BRAK WOLNYCH MIEJSC

PEŁNA AGENDA spotkania:

 

Rejestracja i powitalna kawa

9:00 – 9:15 

 

“Nowoczesne technologie i ich wpływ na optymalizację procesów sprzedaży”.

9:15 – 10:45 

   >  Czy wiesz ile leadów obsługujesz dziennie?
   >  Zyskaj pełną historię kontaktu z Klientem w jednym miejscu.
   >  Trendy w telekomunikacji – 7 narzędzi ułatwiających kontakt z Klientem.
   >  Automatyczne oddzwonienia w Twojej firmie – metoda na 100% obsłużonych połączeń.

 

“Strategie nowoczesnej obsługi Klienta – praktyczny warsztat”.

11:00 – 12:30 
 
   >  Czy wiesz z kim rozmawiasz?- identyfikuj 100% swoich Klientów przed kontaktem.
   >  5 głównych błędów obsługi Klienta – jakich narzędzi użyć aby ich uniknąć?
   > Karta Klienta – pełna wiedza o Twoim Kliencie i etapach rozmowy jako skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży i obsługi.
   >  Wielokanałowość (telefon, sms, mail, www) trend czy dobra praktyka?
   >  Case study.

 

Prowadzący: Wojciech Orlicz

Kierownik ds. szkoleń i sprzedaży – Ekspert i trener komunikacji biznesowej. 

 

Prowadzący: Piotr Szubiński

Key Account Manager – Ekspert ds. polityki komunikacji i doradca segmentu Klienta korporacyjnego.


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.


Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl