Usprawnij zarządzanie placówką medyczną i obsługuj więcej pacjentów.

Śniadanie w chmurze

11 grudnia – Warszawa

ul. Ostrobramska 101A, V piętro

 

Prowadzący: Tomasz Paprocki

Dyrektor Sprzedaży

Focus Telecom Polska

 


11 grudnia 2018
warszawa

ul. Ostrobramska 101A, V piętro

AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:45 – Panel A

   >  Wzrost zysków i zwiększenie liczby wizyt dzięki wielokanałowemu umawianiu pacjentów.
   >  Zmniejszenie kosztów “pustych gabinetów” (minimalizacja liczby niewykorzystanych wizyt).
   >  Sprawna wymiana informacji wewnątrz firmy pomiędzy jej placówkami.
   >  Wyprzedzenie konkurencji poprzez lepszą obsługę pacjenta.

  

10:45 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

  Kilka kanałów komunikacji (telefon, mail, formularz www i SMS, menu głosowe/IVR).

  Kolejkowanie połączeń telefonicznych.

  Kolejki przelewowe – gdy czas oczekiwania na połączenie jest dłuższy niż zakładano, połączenia są kierowane do innych działów, do określonych osób.

  Mechanizm utrzymania relacji, czyli w wypadku stałych pacjentów – identyfikacja osoby dzwoniącej i automatyczne przekazanie jej połączenia do rejestratora, z którym ostatnio rozmawiała (o ile jest dostępny).

 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkania prowadzimy w sposób interaktywny i rzeczowy, bazując na danych zebranych od firm z branży, rozwiązaniach faktycznych problemów oraz analizie konkretnych przypadków.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl