Zagwarantuj optymalne Customer Experience dzięki profesjonalnej obsłudze Klienta przy użyciu wielokanałowości.

Śniadanie w chmurze

11 grudnia – Warszawa

Business Link Narodowy, PGE Narodowy, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1

 

Prowadzący: Jacek Piątkowski

Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej

Focus Telecom Polska

 

 

Prowadzący: Andrzej Kryk

Chief Delivery Officer

Intersys Group

 

 

Prowadzący: Ania Sufa

Sales Manager

Intersys Group

 


11 grudnia 2018
warszawa

Business Link Narodowy, PGE Narodowy, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1

AGENDA spotkania:

 

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

 

9:15 – 10:50 – Panel A

   >  Jak wykorzystać różnorodne kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu obsługi klienta?
   >  BOK jako szansa na wyróżnienie swojej marki, zwiększenie lojalności Klientów i wsparcia Klientów.
   >  Telefon – dlaczego w dobie internetu jest wciąż ważnym kanałem komunikacji?
   >  Kompleksowe rozwiązania dla działu obsługi klienta.

  

10:50 – 11:00 – Przerwa kawowa

 

11:00 – 12:00 – Panel B

   >  Analiza danych i raporty niezbędne do usprawnienia obsługi klienta.
   >  Scenariusze wykorzystania nowoczesnego systemu CRM, Microsoft Dynamics 365 oraz rozwiązanie Focus Contact Center wraz z możliwościami integracji obydwu systemów.
 

 


Dlaczego warto?

Śniadania w Chmurze to cykl spotkań ekspertów i przedsiębiorców, poświęcony zagadnieniom wykorzystania wielokanałowej komunikacji do zwiększenia skuteczności sprzedaży i obsługi klienta.

Intersys Group Sp. z o.o. to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji.

Microsoft to jedno z największych na świecie przedsiębiorstw z branży technologii informatycznych. Twórca MS Dynamics 365 – chmurowego rozwiązania biznesowego wprowadzonego na rynek przez Microsoft w listopadzie 2016.

Focus Telecom Polska to innowacyjna spółka technologiczna oferująca usługi do komunikacji biznesowej dla Klientów, pomagające przedsiębiorstwom podnieść zyski, poprawić lojalność Klientów i zmniejszyć koszty operacyjne.

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi i wymianie poglądów między uczestnikami. Spotkanie jest adresowane do osób zarządzających firmami, jak również osób odpowiedzialnych za sprzedaż oraz obsługę Klienta.

 


Skontaktuj się z nami:

Piotr Hołody

732 100 000

p.holody@focustelecom.pl

 

 

Andrzej Kryk

601 088 079

Andrzej.Kryk@intersys.pl